Obchodní podmínky
obchodní společnosti Gabriela Silovská - dále jen Senzasvět
se sídlem Žichlice 95, Hromice 33011
identifikační číslo: 19264615
E-mail: senzasvet@gmail.com
Telefon: 721188170
www.senzasvet.cz
Obecná ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále také jako "VOP") upravují práva a povinnosti společnosti Senzasvět se sídlem Žichlice 95, Hromice 33011, identifikační číslo 19264615 (dále také jako "prodávající") a zákazníka (dále také jako "kupující") při dodávkách zboží ze sortimentu internetového obchodu provozovaného společností Senzasvět na adrese www.senzasvet.cz (dále také jako "internetový obchod") zákazníkovi na základě jeho objednávky
Tyto VOP jsou závazné pro všechny zákazníky internetového obchodu, tj. pro fyzické a právnické osoby, které společnosti Senzasvět zašlou prostřednictvím internetového obchodu svou objednávku.
VOP vstupují v účinnost ke dni 1.1. 2024 a vztahují se na všechny objednávky učiněné po 1. 1. 2024 a na právní vztahy z nich vzešlé.
Veškeré vztahy mezi prodávajícím a kupujícím, které nejsou těmito všeobecnými obchodními podmínkami upraveny, se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "občanský zákoník").
Spotřebitelem dle těchto VOP je podle § 419 občanského zákoníku každá fyzická osoba, která nakupuje zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti.
Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
INFORMACE O KURZECH A CENÁCH
1. Informace o kurzech, včetně uvedení cen, jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu. Ceny kurzů jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
2. Veškerá prezentace kurzů umístěná v katalogu internetového obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.
3. Případné slevy z kupní ceny kurzů nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak.
OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
1. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí kupující sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby.
2. Kupující provádí objednávku zboží těmito způsoby:
- vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.
3. Při zadávání objednávky si kupující vybere kurz a způsob úhrady.
4. Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko ODESLAT OBJEDNÁVKU. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami.
5. Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na emailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení je automatické a nepovažuje se za uzavření smlouvy. Přílohou potvrzení jsou aktuální obchodní podmínky prodávajícího. Kupní smlouva je uzavřena až po přijetí objednávky prodávajícím. Oznámení o přijetí objednávky je doručeno na emailovou adresu kupujícího. / Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na emailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení se považuje za uzavření smlouvy. Přílohou potvrzení jsou aktuální obchodní podmínky prodávajícího. Kupní smlouva je uzavřena potvrzením objednávky prodávajícím na emailovou adresu kupujícího.
6. Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku, dokud není kupujícímu doručeno oznámení o přijetí objednávky prodávajícím. Kupující může zrušit objednávku telefonicky na telefonní číslo nebo email prodávajícího uvedený v těchto obchodních podmínkách.
7. V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny kurzů internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto obchodních podmínek. Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na emailovou adresu prodávajícího.
PLATEBNÍ PODMÍNKY A DODÁNÍ ZBOŽÍ
1. Cenu kurzů kupující uhradit následujícími způsoby:
- bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího č. 2831259012/3030, vedený u Air Bank.
- v hotovosti pouze po předchozí domluvě.
2. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.
3. Prodávající nepožaduje od kupujícího předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu. Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou.
4. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
5. Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na emailovou adresu kupujícího.
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
1. Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit pouze ze závažných zdravotních důvodů, doložených lékařským potvrzením. V tomto případě bude vrácena plná cena kurzu. Odstoupení od smlouvy v ostatních případech je možné po předchozí domluvě a souhlasu prodávajícího. V tomto případě bude vráceno 90% z ceny kurzovného. Odstoupí-li kupující od smlouvy v průběhu kurzu, bude mu vrácena poměrná část z ceny kurzu.
2. Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:
- poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.
- v dalších případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku.
3. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.
4. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu neotevření kurzu. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictví emailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.
OMLUVA ABSENCE, NÁHRADNÍ LEKCE A VRÁCENÍ JEDNOTLIVÉHO VSTUPNÉHO
1. Absence musí být omluvena nejdéle 24 hodin před začátkem lekce tj. do 15:00 předchozího den. Poté vstupné propadá bez možnosti vrácení či náhrady.
2. Náhradní termín omluvené absence může být přesunout na jiný termín lekce, ale i místo. ( Kaznějov, Plzeň- Bolevec, Třemošná).
3. Včasně omluvená absence je důvodem k vrácení jednotlivého vstupného na lekci, pokud nebude nalezen náhradní termín. Vrácení je možné pouze u dvou lekcí z celého kurzu.
4. Pozdní omluva absence (tj. po 15:00) do začátku kroužku může být přijata pouze pokud za sebe kupující najde náhradního účastníka nebo pokud náhradního účastníka najde prodávající. V druhém případě vám vrátíme vstupné nebo přesuneme lekci na další termín.
5. Omlouvat a přesouvat lekci lze pouze dvakrát. Poté vstupné propadá.
6. Zaplacením kurzovného se zavazujete a souhlasíte s těmito podmínkami.
OSOBNÍ ÚDAJE
Všechny informace, které při naší spolupráci uvedete, jsou důvěrné a budeme s nimi tak zacházet. Pokud nám k tomu nedáte písemné svolení, údaje o vás nebudeme jiným způsobem než za účelem plnění ze smlouvy používat, vyjma emailové adresy, na kterou vám mohou být zasílána obchodní sdělení, neboť tento postup umožňuje zákon, pokud jej neodmítnete. Tato sdělení se mohou týkat pouze obdobného nebo souvisejícího zboží a lze je kdykoliv jednoduchým způsobem (zasláním dopisu, emailu nebo proklikem na odkaz v obchodním sdělení) odhlásit. Emailová adresa bude za tímto účelem uchovávána po dobu 3 let od uzavření poslední smlouvy mezi smluvními stranám.